Με οδηγό μας τον Θάνατο, ξεκινάμε ένα ταξίδι μέσα σε ένα σκηνικό του Υπόκοσμου.
"Δεν ξέρουμε τι ακριβώς ήταν το Darksiders, μέχρι το τέλος του", λέει ο Marvin Donald της Vigil Games. "Πολλά από αυτά ήταν απλά μια ιδέα". Αντίθετα, ο υπεύθυνος του Darksiders II φαίνεται πολύ πιο σίγουρος για την κατεύθυνση του επερχόμενου sequel. "Είναι ένα παιχνίδι, με πιο γρήγορο και ευκίνητο χαρακτήρα.
Εστιάζει λιγότερο στο σχεδιασμό της Γης και δίνει περισσότερη έμφαση σε έναν πιο στυλάτο δαιμονικό υπόκοσμο. Καί ίσως, το πιο σημαντικό από όλα, είναι περισσότερο role-playing-game από τον προκάτοχό του.Στο παιχνίδι, ο χαρακτήρας σας είναι ο Θάνατος, ένας από τους Τέσσερις Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης, είστε σε αναζήτηση της ελευθερίας του αδελφού σας "Πόλεμου" από τις φυλακές και την επανάκτηση του καλού του ονόματος. Όπως αναφέραμε, ο Θάνατος είναι πιο ευκίνητος χαρακτήρας από τον Πόλεμο κι αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που θα δείτε σε μερικές διαφορετικές περιοχές. Το ταξίδι του Θανάτου έχει να κάνει με μάχες χιλιάδων δαιμόνων και ένα διεστραμμένο τοπίο, έτσι, εαν σε μια κάθετη επιφάνεια γλιστρίσετε χωρίς να προλάβετε να πιαστείτε από κάπου ή απότομα μεταμορφώσετε το όπλο σε κάτι διαφορετικό στην καρδιά μιας μάχης, ο Θάνατος γίνεται πολύ πιο αργός από ότι ο πρωταγωνιστής του πρώτου παιχνιδιού.
Οπότε ναι, ο Θάνατος είναι πάρα πολύ ο εαυτός του. Συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο, είναι επίσης και πολύ προσαρμοσιμος. Σύμφωνα με τον Donald, το Darksiders II είναι ο δικαιούχος του περισσότερου χρόνου και ελευθερίας κινήσεων για δημιουργικά quests, ειδικά για τα σημαντικά στοιχεία της συλλογής του παιχνιδιού σαν ένα role-playing-game. Μέσα σε αυτά τα στοιχεία υπάρχει ένα "κλειδί", το loot system που σας επιτρέπει να προσαρμόζετε τα battle attributes σας, όπως και την αμφίεσή σας. Αντικείμενα όπως armor, gloves, boots και οπλισμός θα πέφτουν από νεκρούς εχθρούς, το καθένα με τα δικά του stats, και μπορείτε να κάνετε mix and match τα διάφορα αντικείμενα που βρίσκετε για να τα ταιριάξετε στο δικό σας στυλ. Αν και είστε γνώστες στο πως να επικαλείστε magic spells ή απλά να διαλύετε πράγματα σε κομμάτια με το μεγαλύτερο σφυρί που θα βρείτε, ο Donald λέει, να έχετε υπόψη σας ότι το loot system είναι σχεδιασμένο με βάση το αρχέτυπο του role-playing-game.
Ακούγοντας τον Donald να λέει για την επίδραση του customization στο παιχνίδι, αρχίζετε να καταλαβαίνετε γιατί το πρώτο Darksiders ήταν τόσο πολύ απλό παιχνίδι δράσης. "Είμαστε μεγάλοι fans των RPG εδώ στη Vigil, και θα το κάναμε με το Darksiders αν είχαμε τον χρόνο και το bandwidth". Αλλά, προς τι τόσος χρόνος για να μιξαριστούν δυο είδη; Με μια λέξη: Ισορροπία. "Αυτή ήταν μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις μπροστά μας", λέει ο Donald. Με όλα τα διαφορετικά αντικείμενα που μπορείτε να σηκώσετε, τους αγριεμένους διάφορους εχθρούς που θα αντιμετωπίσετε και το skill tree στο οποίο μπορείτε να περιηγηθείτε, η Vigil για έχει το αποτέλεσμα που θέλει, πρέπει να δουλέψει σκληρά πάνω στο πλάισιο του πρότυπου action-game του πρώτου παιχνιδιού.
Όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα τοπίο αρκετά διαφορετικό από το πρώτο Darksiders. Εκτιμώντας ότι το παιχνίδι καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό με φόντο μια αποκαλυπτική αστική Μητρόπολη, με μερικές εξαιρέσεις σε πιο εξωτικές περιοχές, το Darksiders II είναι ένα παιχνίδι που έχει φανταστικά τοπία, όπως ο υπόκοσμος των δαιμόνων. Είναι ξεκάθαρο ότι οι σχεδιαστές στη Vigil χρησιμοποίησαν αυτή την ευκαιρία για να γίνουν λίγο πιο δημιουργικοί με τα σχέδιά τους.
Αν και το Darksiders II είναι ένα βήμα μπροστά από τον προκάτοχό του σε πολλά σημεία, έχει ακόμα κάποιους δυνατούς δεσμούς που σε γυρίζουν πίσω στο ταξίδι του Πολέμου. Ο πρώτος τίτλος της σειράς, για να το θέσουμε επιεικώς, εμπνέυσθηκε πάρα πολύ από τη σειρά παιχνιδιών Zelda της Nintendo, με τα φανταχτερά καινούργια αντικείμενα που συχνά χρησιμοποιούντουσαν σαν κλειδιά για προηγούμενες μη προσβάσιμες περιοχές. Ο Θάνατος να είναι λάτρης των gadget όπως και ο Πόλεμος ήταν, κι αυτό λόγω του ότι είδαμε ένα εργαλείο που λέγεται ghost hook που επιτρέπει στον Θάνατο να επεκτείνει τις platforming abilities του, καλύπτωντας μεγαλύτερα κενά και κάνοντας wall-running σε μεγαλύτερη εμβέλεια από ότι θα μπορούσε να κάνει.
Σε κάθε περίπτωση, θα κοιτάξουμε να βρούμε περισσότερα για το Darksiders II πριν από το 2012, οπότε κρατήστε επαφή με το GameInk για να μάθετε κι εσείς περισσότερα.
Πηγή: Gamespot.com
No comments:
Post a Comment