Saturday, August 6, 2011

Dragon Nest - Closed Beta - Δοκιμή με Sorceress στη Νοτιοανατολική Ασία - Preview

Ένα γρήγορο τεστ στα skills και τις κινήσεις της Sorceress που επιλέξαμε για να δοκιμάσουμε το Dragon Nest-Closed Beta. 

Το τελευταίο ταξίδι που κάναμε στο βασίλειο της Alteia μας έβαλε να κάνουμε ένα play-testing με τον Warrior και τον Cleric, όπως επίσης, το πως είναι να παίζεις το παιχνίδι με τρεις άλλους ομοϊδεάτες loot hunters. Η τελευταία επιδρομή μας στο παιχνίδι εξελίσσεται...

...Νοτιοανατολικά της Ασίας στο closed Beta testing session, όπου ξεκινήσαμε με μια Sorceress επιπέδου ένα στα icy plains του Mana Ridge.
Όπως όλα τα standard role-playing παιχνίδια, η Sorceress υπερέχει στο να αντιμετωπίζει καταστάσεις σε area of effect (AoE) με κόστος τα low hit points. Η αδυναμία ήταν αρκετά εμφανής όταν σφαγιαστήκαμε ανελέητα στη μάχη ενάντια στο Red Harpy boss, σε ένα από τα Cristal Stream instances νωρίς στο παιχνίδι. Το τέρας και οι φίλοι του άρχισαν να πετούν ανεμοστρόβιλους που κινούνταν αργά οι οποίοι χτυπούσαν συνεχόμενα τη Sorceress μας προκαλώντας μεγάλη ζημιά λόγω του ότι δεν κρατήσαμε απόσταση ασφαλείας.

Ευτυχώς η Sorceress είναι αρματωμένη μέχρι τα δόντια με ένα πολύ καλά multi-hitting spells που κάνουν τις μάχες σαν αυτή που αναφέραμε πιο πάνω, λίγο πιο εύκολες, υπό τον όρο ότι θα κρατάτε αποστάσεις. Το Flame worm spell της είναι γρήγορο, χτυπά πολλές φορές ενάντια σε groups που βρίσκονται μπροστά της και έχει μικρό cooldown. Οι επιθέσεις της με το Wheeling Staff της επιτρέπουν να πετάγεται μπροστά και να κάνει μια spinning staff επίθεση η οποία επηρεάζει επίσης και εχθρούς που βρίσκονται μέσα στο circle of death της. Όπως στριφογυρίζει το staff, χτυπά οτιδήποτε βρίσκεται κοντά στο σταυρόνημά μας. Μια καλή τακτική είναι να μετακινήτε το σταυρόνημα εκεί που είναι μεγαλύτερος ο αριθμός των εχθρών όταν ξεκινά το spinning animation.
Έχει επίσης μερικά διαφορετικά δευτερεύοντα melee attacks αναλόγως με το τι είναι εξοπλισμένη. Εάν κρατά ένα grimoire, δέχεται σημαντικό magic power boost με αντάλλαγμα την ανεπάρκεια του melee. Ωστόσο, όταν είναι εξοπλισμένη με crystal ball, μπορεί να κάνει area attack εκεί όπου το crystal ball κάνει spin γύρω της. Όταν χρησιμοποιεί το voodoo doll, μπορεί να καλέσει ένα dark shadow το οποίο πετάγεται σε οποιονδήποτε εχθρό βρίσκεται μπροστά. Η επίθεση αυτού είναι αργή αλλά δυνατή.
Όταν κάνετε leveling up, μπορείτε να ξοδέψετε SP points είτε για buff up των ήδη υπαρχουσών κινήσεων ή να πάτε σε μια town sorceress και να ξεκλειδώσετε νέες κινήσεις και spells τα οποία απαιτούν SP points και χρήματα. Το Void Blast είναι ένα long-range spell το οποίο καλεί μια μωβ ενεργειακή μπάλα που εκρήγνυται και προκαλεί ζημιές σε οτιδήποτε βρίσκεται κοντά. Το Poison missile δε μοιάζει καθόλου με missile! Είναι ένα short range wave το οποίο σκάει και προκαλεί ζημιά και δηλητηριάζει οτιδήποτε αρκετά ανόητο μπροστά σας. Το spell λειτουργεί πιο αποτελεσματικά σε εχθρούς οι οποίοι βρίσκονται στο έδαφος. Ο αγαπημένος συνδυασμός ήταν να μαζεύουμε σε γκρουπ τους εχθρούς και να χρησιμοποιούμε τα, Flame Worm, Wheeling Staff, Glacial Spike και Poison Missile με αυτή τη σειρά. Για εχθρούς που πλησίαζαν, χρησιμοποιούσαμε το Void Blast για να τους αποδυναμώσουμε.
Όπως χρησιμοποιούσαμε αυτές τις επιθέσεις, εμφανίστηκε ένας combo counter στο δεξί μέρος της οθόνης. Για κάθε επιτυχημένο χτύπημα που κάναμε σε έναν εχθρό, προσθέταμε έναν αριθμό στο counter. Όσο μεγαλύτερο το combo, τόσο περισσότεροι πόντοι σε ένα instance. Μεταγενέστερα, όσο μεγαλύτερο είναι το combo τόσο μεγάλες θα είναι και οι ανταμοιβές σε νομίσματα και πόντους εμπειρίας που θα λαμβάνεται μετά το τέλος ενός dungeon run.
Εάν έχετε δεσμευτεί με τον πανούργο δρόμο του spellcaster για πολλή ώρα, θα μπορείτε να διαλέξετε δυο specialization classes για να boostάρετε περισσότερο το firepower σας. Όποτε φτάσετε στο επίπεδο 15, μπορείτε να επιλέξετε ειδικότητα είτε σαν elemental lord ή force user. Τα πρώτα elemental spells της Sorceress ενισχύονται σημαντικά, ενώ τα δεύτερα εξαπολύουν gravity balls, black holes, ακόμα επιταχύνουν ή επιβραδύνουν τον χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες τις.
Το elemental lord αυξάνει την AoE τακτική της με τα καινούργια της spells. Το Fire Bird spell της μπορεί να κάψει εχθρούς στο πέρασμά του, καθώς το Freezing Sword spell της επιτίθεται στους εχθρούς γύρω της.
Ο force user, καθώς είναι επίσης ικανός να κάνει group damage, έχει μερικά buffs ώστε να βοηθούν τη Sorceress και το party της, όπως το cooldown timep-speeding Time Acceleration spell και το mana-regenerating Payback Mana spell. Παίρνοντας όλες αυτές τις κινήσεις θα σας ζητηθεί σαν απαίτηση να ανεβάσετε επίπεδο στις ήδη υπάρχουσες κινήσεις σας. Το Freezing Field απαιτεί το ήδη υπάρχων Glacial Wave Να είναι στο επίπεδο 3. Θα πρέπει να προσχεδιάσετε και να προετοιμαστείτε πριν φτάσετε στην επιλογή ποιου specialization θέλετε.
Ενώ αυτή η εμφάνιση της επανάληψης είναι αναπόσπαστο κομμάτι ενός role playing game, online ή όχι, το Dragon Nest προσπαθεί να χωρέσει στοιχεία της ιστορίας στο σχεδιασμό του που δεν έχουν νόημα. Για παράδειγμα, αφού ολοκληρώσαμε το πρώτο quest στο Paralina's Resting Place instance το οποίο είναι κομμάτι του κύριου storyline, μας δόθηκε ακόμα ένα main story quest που έπρεπε να περάσουμε ξανά το ίδιο instance δυο φορές ακόμα. Δεν είναι ξεχωριστό κομμάτι του instance, ήταν ακριβώς το ίδιο, με τους ίδιους εχθρούς και με τα ίδια περάσματα.
Σε μεταγενέστερα κομμάτια του παιχνιδιού, είναι ενδεικτική αυτή η δομή και λογικό είναι οι παίκτες να είναι εκτός στην υποτονική μέθοδο της ενσωμάτωσης της ιστορίας του δημιουργού στο επίπεδο σχεδιασμού ενός MMO (massively multiplayer online) παιχνιδιού. Για να πούμε τα πράγματα πιο ξεκάθαρα, φανταστείτε να παίζατε το Super Mario Bros, στο επίπεδο 1-1 ξανά και ξανά, με τη μόνη διαφορά στο αρχικό μήνυμα  και με τη σημαία στο τέλος με διαφορετικό χρώμα και σχήμα κάθε φορά. Τουλάχιστον, το Dragon Nest έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια συμπεριλαμβάνοντας one time only story bosses με unique attacks, όπως το προαναφερόμενο Red Harpy και το Dragon Follower με την κόκκινη μάσκα.
Αυτές οι μάχες ήταν αρκετά προκλητικές στο default normal difficulty, Ο Dragon Follower, όχι μόνο μπορούσε να καλέσει κεραυνό, αλλά μπορούσε να τηλεμεταφέρεται στο χώρο, να καλεί περισσότερα legions of goblins και orcs καθώς επίσης μπορούσε και έκανε regenerate τους πόντους ζωής του όταν βρισκόταν σε μακρινή απόσταση. Αποφύγαμε τις δυσκολίες hard, master και abyss γιατί απαιτούσαν να κάνουμε party με τρεις ακόμα παίκτες μιας και νέοι τύποι εχθρών με επιπρόσθετα hit points και attack ratings θα έκαναν ένα solo run σχεδόν ακατόρθωτο.
Το open beta του Dragon Nest θα ανεβεί και θα τρέξει αυτόν τον Αύγουστο σε όλη την Νοτιοανατολική Ασία. Για περισσότερα χαρακτηριστικά, τσεκάρετε τη συνέντευξη με τον διευθυντή του παιχνιδιού στο Gameink.


Πηγή: gamespot.com

No comments:

Post a Comment