Ο White Wolf....επιστρέφει!

Ένας δολοφόνος και η ιστορία του

Ξεκινώντας το παιχνίδι, αφού αφηγηθείτε στον φύλακα και ανακριτή σας τα γεγονότα που σας έφεραν στη θέση που βρίσκεστε, δραπετεύετε από τη φυλάκη και η περιπέτεια ξεκινά. Προσπαθώντας να καθαρίσετε το όνομά σας από τα όσα έχουν προηγηθεί και ψάχνοντας να βρείτε τον υπαίτιο που τα προξένησε θα ανακαλύψετε παραπάνω λεπτομέρειες από ότι ένα απλό γενικευμένο σενάριο κι αυτό γιατί το παιχνίδι προφυλάσει πάρα πολλές εκπλήξεις.
Μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι το σενάριο του παιχνιδιού είναι ένα από τα πιο δυνατά του σημεία, με σχετικά απλή πλοκή αλλά αυτό που δημιουργεί μια μοναδική ατμόσφαιρα είναι η αφήγηση των γεγονότων μέσα από τα πολύ ωραία δουλεμένα ενδιάμεσα cutscenes, κάτι που συχνά απουσιάζει από τα περισσότερα RPG των τελευταίων ετών. Σε αντίθεση με τον πρώτο τίτλο, η δράση χωρίζεται σε τρία μέρη/ Acts. Μέσα απο μια πληθώρα επιλογών, θα οδηγηθείτε σε 16 διαφορετικά φινάλε μετά από τις περίπου 30-40 ώρες για την ολοκλήρωση της περιπέτειας οι οποίες είναι αρκετές για κάποιον έμπειρο του είδους.
Οι επιλογές έχουν σημασία
Με βάση τις επιλογές σας στους διαλόγους, η ιστορία παρουσιάζει κάποιες διακλαδώσεις αυξάνοντας το replayability του παιχνιδιού χωρίς όμως να φτάνει - για παράδειγμα - τα επίπεδα της σειράς Elder Scrolls. Οι συνομιλίες που θα κάνετε με τους εκάστοτε NPC's δίνουν εξαιρετικά μεγάλη βαρύτητα στις επιλογές σας όταν απαντάτε. Κάποιες από τις απαντήσεις σας περιορίζονται χρονικά όπως στο Alpha Protocol και σε άλλες μπορεί μια λάθος απάντησή σας ή μια αντίδραση να καταλήξει σε άμεσο θάνατο.
Combat System

Προσπαθείστε να αποφεύγετε δυσχερείς καταστάσεις όπως το να σας περικυκλώσουν διότι εκτός από τη δυσκολία στη στόχευση, αν λάβουμε υπόψη μας το σύστημα μάχης, τα πισώπλατα χτυπήματα δίνουν μπόνους 200%.
Loot, Inventory and Meditation
Η αποθήκευση των αντικειμένων που κατά καιρούς θα βρίσκετε σε νεκρά κουφάρια και τα έπαθλα των ολοκληρωμένων quests, αποθηκεύονται σε ένα inventory αρκετά βελτιωμένο εν συγκρίση με αυτό του πρώτου τίτλου. Υπάρχουν στοιχεία δανεισμού από το Dragon Age 2 κάτι το οποίο κάνει την πρόσβασή του πιο εύκολη. Πέρα απο τον εξοπλισμό του Witcher, μπορείτε να τοποθετήσετε στα quickslots τα οποία είναι πέντε διαφορετικά, παγίδες, τόξα, μαχαίρια, ακόμα και χειροβομβίδες.
Αριστερά του inventory, εμφανίζονται τα αντικείμενα που έχετε στο backpack σας και οι πληροφορίες για κάθε αντικείμενο αναλύονται στο κάτω μέρος της οθόνης. Αυτό που θα σας δυσκολέψει σε αυτό το σημείο είναι το βάρος που μπορείτε να αποθηκεύσετε, καθώς και η απουσία κάποιου εξωτερικού χώρου π.χ. κάποιο stash που να μπορείτε να αποθηκεύετε κάποια αντικείμενα ώστε να μπορείτε να τα πάρετε αργότερα. Σαν αποτέλεσμα θα πρέπει να επισκέπτεστε συχνά κάποιον έμπορο για να ξεφορτώνεστε αντικείμενα που δεν χρειάζεστε.

Το Meditation είναι λίγο διαφορετικό σε σχέση με τον πρώτο τίτλο μιας και δεν απαιτείται το campfire ή κάποιο inn, αλλά μπορείτε να κατασκηνώσετε οπουδήποτε αρκεί να μην υπάρχουν εχθροί τριγύρω. Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να κατασκηνώσετε για να μπείτε στη διαδικασία του level up αλλά προτείνεται προαιρετικά ως επιλογή. Έχετε τη δυνατότητα να κάνετε επί τόπου level up όταν συμπληρωθούν οι απαραίτητοι πόντοι εμπειρίας για κάθε level αλλά μπαίνοντας στη διαδικασία του Meditation σας δίνονται τρεις ακόμα επιλογές πέρα από την ανάπτυξη του χαρακτήρα.
Γνώση και εμπειρία ετών
Σαν πρώτο αρνητικό στοιχείο καθώς ξεκινάτε το The Witcher 2, είναι η έλλειψη της δημιουργίας του χαρακτήρα, αλλά, υποδύεστε έναν ήδη γνωστό ήρωα με ιστορικό background οπότε πολύ σωστά απουσιάζει το customization σε επίπεδο εμφάνισης. Ίσως θα μπορούσε να συμπεριληφθεί εξ' αρχής η επιλογή της κλάσης του Geralt ή έστω η ελέυθερη κατανομή των ability points. Αντί αυτού,η ομάδα της CD Projekt, προτίμησε η κατανομή των ability points να γίνεται αυτόματα και η επιλογή της κλάσης στην πορεία.
Λίγα σε αριθμό και με πολύ βασικό περιεχόμενο, είναι οι αρχικές σας διαθέσιμες επιλογές που περιορίζονται στα Training skills. Από το 7ο level και μετά, βρίσκονται στη διάθεσή σας τρεις ακόμη ειδικότητες, το Swordsmanship, το Alchemy και το Magic.
Όπως σε αρκετά RPG, σε κάθε level σας δίνεται ένα skill point το οποίο μπορείται να επιλέξετε που θα το τοποθετήσετε από το Character Screen και οι επιλογές σας μπορούν να γίνουν ανεξάρτητα σε κάθε διακλάδωση, επιλέγοντας skill διαφορετικής ειδικότητας κάθε φορά. Θα προσέξετε ότι σε κάποια σημεία θα πρέπει να δώσετε το απαραίτητο βάρος, διότι αν προσπαθήσετε να φέρετε σε ισορροπία τα skills points που έχετε κερδίσει και να αναπτύξετε όσα περισσότερα skills μπορείτε τότε θα άποκτήσετε έναν μέτριο χαρακτήρα αφού θα έχετε μέτρια εξειδίκευση. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για το skill tree στο manual 35 σελίδων που βρίσκετε μέσα στο πακέτο του παιχιδιού όταν το αγοράσετε.
Κάτι επίσης καινούργιο όσον αφορά τη βελτίωση του ήρωά σας έχει προστεθεί ένα στοιχείο ακόμα στα spells και τα abilities. Μιλάμε για τα mutagens, μια σειρά από στοιχεία μετάλλαξης που βελτιώνουν σημαντικά τις ικανότητες του Geralt. Χωρισμένα σε τρία επίπεδα, τα mutagens μπορείτε να τα αντλήσετε από τα νεκρά κουφάρια των αντιπάλων σας ή να τα δημιουργήσετε μόνοι σας μέσω της Αλχημείας. Καί στις δυο περιπτώσεις λειτουργούν μόνιμα, επηρεάζοντας ιδιότητες όπως το damage, το εύρος των Signs και την πιθανότητα επιτυχίας critical χτυπημάτων.
Περιβάλλον και γοητεία
Τα ατμοσφαιρικά γραφικά που αποδίδονται στο The Witcher 2, είναι άγρια, όμορφα και ιδιαίτερα ενώ εύκολα μπορούν να χαρακτηριστούν και απόκοσμα. Τα bloom effects, η ομίχλη, η απόδοση της φωτιάς, είναι κάποια χαρακτηριστικά σκηνικά που πλαισιώνουν το σενάριο του παιχνιδιού στο καλούπι ενός μύθου ή μιας σκοτεινής ιστορίας. Τα ομιχλώδη σκοτεινά δάση και η θολή σκιά ενός Nekker (πλάσμα του παιχνιδιού) στο βάθος, θα σας στοιχειώσει.
Η λεπτομέρεια του σχεδιασμόυ των χαρακτήρων σε ορισμένους NPCs οι οποίοι εμφανίζονται πάνω από μια φορά είναι εξαιρετική. Οι σχεδιαστές φαίνεται να ασχολήθηκαν αρκετά και με τις ενδυμασίες μιας και πρωτοτυπούν και ποικίλουν, κάτι που προκαλεί εντύπωση και ενδιαφέρον.
Τα πλάσματα ή τέρατα, που βρίσκονται στο παιχνίδι, είναι κι αυτά καλοσχεδιασμένα και επίσης πρωτότυπα μιας και δεν είναι τα κλασικά που υπάρχουν στα περισσότερα RPGs και έχουμε δει επανειλημμένα ουκ ολίγες φορές.
Πλεονεκτήματα
Πηγή: www.gameworld.gr
Γνώση και εμπειρία ετών
Σαν πρώτο αρνητικό στοιχείο καθώς ξεκινάτε το The Witcher 2, είναι η έλλειψη της δημιουργίας του χαρακτήρα, αλλά, υποδύεστε έναν ήδη γνωστό ήρωα με ιστορικό background οπότε πολύ σωστά απουσιάζει το customization σε επίπεδο εμφάνισης. Ίσως θα μπορούσε να συμπεριληφθεί εξ' αρχής η επιλογή της κλάσης του Geralt ή έστω η ελέυθερη κατανομή των ability points. Αντί αυτού,η ομάδα της CD Projekt, προτίμησε η κατανομή των ability points να γίνεται αυτόματα και η επιλογή της κλάσης στην πορεία.

Όπως σε αρκετά RPG, σε κάθε level σας δίνεται ένα skill point το οποίο μπορείται να επιλέξετε που θα το τοποθετήσετε από το Character Screen και οι επιλογές σας μπορούν να γίνουν ανεξάρτητα σε κάθε διακλάδωση, επιλέγοντας skill διαφορετικής ειδικότητας κάθε φορά. Θα προσέξετε ότι σε κάποια σημεία θα πρέπει να δώσετε το απαραίτητο βάρος, διότι αν προσπαθήσετε να φέρετε σε ισορροπία τα skills points που έχετε κερδίσει και να αναπτύξετε όσα περισσότερα skills μπορείτε τότε θα άποκτήσετε έναν μέτριο χαρακτήρα αφού θα έχετε μέτρια εξειδίκευση. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για το skill tree στο manual 35 σελίδων που βρίσκετε μέσα στο πακέτο του παιχιδιού όταν το αγοράσετε.
Κάτι επίσης καινούργιο όσον αφορά τη βελτίωση του ήρωά σας έχει προστεθεί ένα στοιχείο ακόμα στα spells και τα abilities. Μιλάμε για τα mutagens, μια σειρά από στοιχεία μετάλλαξης που βελτιώνουν σημαντικά τις ικανότητες του Geralt. Χωρισμένα σε τρία επίπεδα, τα mutagens μπορείτε να τα αντλήσετε από τα νεκρά κουφάρια των αντιπάλων σας ή να τα δημιουργήσετε μόνοι σας μέσω της Αλχημείας. Καί στις δυο περιπτώσεις λειτουργούν μόνιμα, επηρεάζοντας ιδιότητες όπως το damage, το εύρος των Signs και την πιθανότητα επιτυχίας critical χτυπημάτων.
Περιβάλλον και γοητεία
Τα ατμοσφαιρικά γραφικά που αποδίδονται στο The Witcher 2, είναι άγρια, όμορφα και ιδιαίτερα ενώ εύκολα μπορούν να χαρακτηριστούν και απόκοσμα. Τα bloom effects, η ομίχλη, η απόδοση της φωτιάς, είναι κάποια χαρακτηριστικά σκηνικά που πλαισιώνουν το σενάριο του παιχνιδιού στο καλούπι ενός μύθου ή μιας σκοτεινής ιστορίας. Τα ομιχλώδη σκοτεινά δάση και η θολή σκιά ενός Nekker (πλάσμα του παιχνιδιού) στο βάθος, θα σας στοιχειώσει.

Τα πλάσματα ή τέρατα, που βρίσκονται στο παιχνίδι, είναι κι αυτά καλοσχεδιασμένα και επίσης πρωτότυπα μιας και δεν είναι τα κλασικά που υπάρχουν στα περισσότερα RPGs και έχουμε δει επανειλημμένα ουκ ολίγες φορές.
Πλεονεκτήματα
- Απαράμιλλη ατμόσφαιρα
- Ώριμο περιεχόμενο
- Ποιοτικά και λεπτομερή γραφικά
- Πολύ μεγάλο σε διάρκεια
- Επιλογές που αυξάνουν το replayability
- Αρκετά τεχνικά προβλήματα
- Καθυστερήσεις στο χειρσμό
- Η ύπαρξη των quick-time events εν μέσω της κύριας δράσης
- Έλλειψη πλήρους customization του χαρακτήρα
- Format: PC
- Είδος: RPG
- Εκδότης: Namco Bandai
- Ανάπτυξη: CD Projekt Red
- Παίκτες: 1
- Απαιτήσεις: 1GB RAM, Intel Core 2 Duo στα 2.2Ghz, Κάρτα γραφικών 512MB, Χώρος στο σκληρό δίσκο 16GB
- Κυκλοφορία: 17/5/2011
- Επίσημο Site: www.en.thewitcher.com/
Πηγή: www.gameworld.gr
The Witcer 2: Assassins of Kings - Review video
No comments:
Post a Comment